even een update - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van marga stam - WaarBenJij.nu even een update - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van marga stam - WaarBenJij.nu

even een update

Blijf op de hoogte en volg marga

12 September 2014 | Zuid-Afrika, Port Alfred

ondertussen zit ik alweer 8 weken in Afrika en het was jullie waarschijnlijk nog niet opgevallen maar ik heb het erg naar mijn zin hier. De tijd gaat behoorlijk snel.. nog even en ik zit alweer op de helft! Op het moment ben ik samen met Kim druk bezig een trip naar Lesotho te plannen. Ondanks dat er sprake is van een mogelijke staatsgreep hebben we toch besloten gewoon heen te gaan. Living on the edge! natuurlijk hebben we wel onze activiteiten zover mogelijk van de hoofdstad gepland. We hebben er allebei ontzettend veel zin in. De eerste twee dagen gaan we Lesotho verkennen en dit gaan we niet doen met ons golfje maar, jawel ter paard. Ons plan is om daarna met de auto door Lesotho heen te rijden maar we moeten nog even uitzoeken of dit inderdaad wel kan aangezien we geen 4x4 hebben wat wel geadviseerd wordt. De details moeten nog even uitgewerkt worden dus....

Heb ondertussen ook het boek dat ik vlak voor mijn vertrek naar Afrika gekregen heb opengeslagen. Een boek gevuld met liefde, prachtige wensen en foto`s, ben er echt heel blij mee. Zal hem hier ook langzaam maar zeker een beetje aan laten vullen door alle mooie mensen die ik hier ontmoet heb. Soms wel even moeilijk om aan thuis terug te denken hoor. Niet zolang geleden kreeg ik te horen dat mijn neef Dennis een herseninfarct heeft gehad en gister hoorde ik dat ook Rich door een hartinfarct in het ziekenhuis ligt. Dat zijn wel momenten dat je toch wel even thuis wil zijn. Maar gelukkig gaat het met beide de goede kant op dus dat is een hele gerust stelling.
Tot snel weer Awe!!
Hughs and kisses

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marga

Actief sinds 15 Juli 2014
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 102451

Voorgaande reizen:

29 Januari 2017 - 26 April 2017

Azie

20 Juli 2014 - 15 December 2014

Let`s go!

Landen bezocht: