`l agunas - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van marga stam - WaarBenJij.nu `l agunas - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van marga stam - WaarBenJij.nu

`l agunas

Blijf op de hoogte en volg marga

23 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

vandaag.. nou begon prima allemaal. met de taxi naar het vliegveld voor onze huurauto. uiteraard ging dit allemaal volgens plan. dus het koste ons een half uur om al het papier werk in te vullen en nadat we erachter kwamen dat de credit card niet werkte opnieuw alles invullen uiteindelijk om half 12 eens een keer weg gereden maar ach wat maakt het uit, we hebben vakantie!

Het ging eigenlijk wonderbaarlijk goed dat links rijden. Wel erg bijzonder hoe hard je op sommige wegen mag. Ook bijzonder waren alle mensen en fietsers die langs de snelweg te vinden waren. Af en toe rende er zomaar iemand de weg op om iets op te rapen maar die wisten dan wel weer net op tijd weg te komen. wat ook nog wel noemenswaardig is waren de baboons op de weg. en die zijn natuurlijk niet alleen.

Onderweg, bij het uitrijden van kaapstad hebben we veel townships gezien we zijn nog niet in zon township geweest maar ik verwacht dat het echt wel heftig is. Wel hebben we per ongelijk al een soort van semi township bezocht. Tsja verkeerde afslag gepakt en niet goed opletten. Maar dit was allemaal heel gemoedelijk veel honden en kleine kinderen. wel merkte ik dat de lokals het wel iets wat bijzonder vonden dat wij daar reden maar er werd vrolijk gezwaaid. al snel vonden we onze volgende stop namleijk d ebackpackers lodge. heel leuk hier zal morgen een paar fotos toevoegen. ik ga nu snel slapen want morgen moeten we er om 6 uur uit maar dat vertel ik morgen.

• 23 Juli 2014 - 22:18

Danique:

Super fijn om al je verhalen en avonturen te lezen mop slaap lekker

• 24 Juli 2014 - 00:23

Samantha:

Je bent lekker aan het pennen Marg! Leuk om te lezen!
    Kheb mn fb-meldingen aangezet voor je om niks te missen haha ;)

Geniet! Xxx